reklama

Pre teba

To som sa nudil po rozchode s úžasným dievčaťom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poznal som ťa iba z videnia,
hovoril som si, do-vi-de-nia.
Poznal som ťa z rečí,
to však nikdy o ničom nesvedčí.
Spoznal som ťa časom,
náš vzťah mi pripomínal slalom,
ICQ bol našim hlavným svalom:).
Pamätáš na tú chvíľu keď medzi nami preskočila iskra?
vtedy som si povedal, že sa sa krásne blýska.
Aféra SCHODY sa mi do pamäte vryla
v tej chvíli si ma nenormálne očarila,
všetky moje city si tým činom vo mne odokryla,
bol som strašne rád, že si to na čas aj ty pochopila,
prečo si nám to všetko krásne odoprela?:(
Nemám chuť sa k tomu vyjadrovať,
ani teba týmto textom provokovať,
začnime medzi nami upratovať,
len to musíme inak diskutovať:)
...teším sa...
Teraz si ide každy vlastnou cestou,
ty si sama, sama, ja som v pi*i bez slov.
Možno to nebola naša chyba, je to osud,
všetko raž končí, tak to býva.
Som ako opustený strom v strede poľa,
a nikto ma odtiaľ dlho nezavolá..nie..
Pýtam sa sám seba, ako je to možné,
že mi všetko zmizlo behom jednej minúty,
som z reťazi odtrhnutý,
pri tom ku ťažkému problému pripnutý.
Pred tým, čo bolo samozrejmosť,
je teraz krásna-hnusná spomienka na minulosť.
Keď ťa teraz v škole smiať sa vidím,
mám blbý pocit, vždy sa z toho potím,
tvoje srdce stále so sebou nosím,
veľkú lásku vždy k tebe cítim,
a s tým nič nenarobím...chcem vôbec?
ach jaj, toto je môj strašne krutý koniec
Teraz si ide každy vlastnou cestou,
ty si sama, sama, ja som v pi*i bez slov.
Možno to nebola naša chyba, je to osud,
všetko raž končí, tak to býva.
Som ako opustený strom v strede poľa,
a nikto ma odtial dlho nezavolá...
Úprimnosť je to čo si veľmi cením,
dúfam, že časom ti všetko uverím,
a náš vzťah sa na nič zlé nepremení.
Škoda, že je tomu koniec...do riti:)
Tvoj cit predo mnou ostane ukrytý.
Minulosť je minulosť,
zameráme sa na budúcnosť .
Veď na svete sú ďalšie miliardy ľudí,
dúfam, že niekto ku mne zablúdi,
a z lásky k tebe ma prebudí.
Nie je ľahké byť ako tvoj brat,
nechcem sa ani do ničoho hnať,
lebo ťažko mi je takto to brať,
no vieš ze ťa mám strašne rád,
hovoril som ti to pred, aj po, milión krát,
na ostatných ľudí môžem sr*ť.
Teraz si ide každy vlastnou cestou,
ty si sama, sama, ja som v pi*i bez slov.
Možno to nebola naša chyba, je to osud,
všetko raž končí, tak to býva.
Som ako opustený strom v strede poľa,
a nikto ma odtial dlho nezavolá...
Nie som trápny?
Vieš robím to pre ten cit krásny,
určite vieš ako sa vola, kráska
ano, presne tak, je to láska..jou..
Ja za toto všetko nemôžem som závislý
A trepem strašné nezmysly
VEROOONIKA, VEROOONIKA
Vždy budeš moja PIPIKAA:)...cmuki mojo

Mário Chromek

Mário Chromek

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Obchodnej akadémie a chcem toho veľa dosiahnuť:D Zoznam autorových rubrík:  JA"poezia"

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu