reklama

Hip-Hop

Na Slovensku asi nie je človeka, ktorého by tento štýl hudby nezaujal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (128)

Či už to je v kladnom, alebo negatívnom poňatí. Hneď na začiatku chcem povedať, že ja som zástancom tohoto štýlu. Ale nebolo to tak vždy. Boli časy keď som túto hudbu nemohol ani cítiť. Ale ľudia sa menia a menia sa aj ich záujmy. Aj keď hip-hop chytil asi viac mladú generáciu, určite si svojich zástancov nájde aj v ľuďoch čo majú dátum narodenia bližšie k začiatku komunizmu. Veľa ľudí cíti odpor k tomuto štýlu hudby hlavne pre vulgárny obsah textov. Je pravda, že niekedy sú texty fakt tvrdé, no treba povedať aj to, že tzv. zahraničné hity čo kolujú po éteroch slovenských rádií nie sú tiež úplne mravnostne v poriadku, ale o tom nikto nehovorí, lebo ľudí čo rozumejú textom je strašne málo. Bol by som rád, keby že sa aj hip-hop začne trochu viac propagovať, no ja - my, poslucháči tejto hudby s tým veľa nespravíme. Je to na škodu veci, keď v rádiu počujete iba anglické slovo. Moja mama by povedala, že aspoň tam nenadávajú, ale ona tomu tak rozumie, tým textom. Nadávka v každej HITOVEJ pesničke. Dúfam, že svoje názory vyjadrite v diskusii, pretože ma veľmi zaujíma aký postoj k tejto téme majú ostatní ľudia, pretože názory ľudí z môjho okolia poznám...

Mário Chromek

Mário Chromek

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Obchodnej akadémie a chcem toho veľa dosiahnuť:D Zoznam autorových rubrík:  JA"poezia"

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu